INDAHNYA ISLAM

Rabu, 23 Mei 2012

aku paling suke??

Barang-barang yang paling aku suka masa kanak-kanak:
1-warna crayon yang mcm2 bentuk..(mase tu dpt crayon bentuk itik).
2-buku warna dan buku cerita.(lau g spermrket msti naik tingkat 3 sorang2 cari buku.)
3-pensel tekan.
4-Baju tshirt ada topi kt blakang baju.
5-kasut roda(sampai mimpi2 slagi tak beli.(dapat mase dapat no best dlm kelas.sb abah jnji nk beli)
6-majalah surat kbr DIDIK.(langgan kt sekolah).
7-key chain

Barang2 yanng paling aku suka waktu remaja:
1-Al-Quran tafsir.(ayah bagi satu, tp ilang mase kt sek agama rmpin.
2-aksesori rambut.
3-Enset.(1st time gune mase tingkatan 5, tu pn ayah punyer)
4-Jam tangan kepala besar.
5-sendel cam laki-laki.
6-kasut sarung yang comel.

Barang-barang yang paling aku suke bile belia:
1-jubah.
2-kasut
3-beg tali panjang.
4-al-quran tafsir(first time beli sendiri)
5-pendrive
6-kumpul buku.(buku management, akhlak, akidah, feqh, motivasi, haraki)
7-masak.
(banyak lg..bukan meterialistik, just untuk suke2)

Sesuatu yg boleh bt menangis:
1-Rindu mak n ayah.
2-ada masalah.
3-kene marah
4-tgk adik-adik kene marah.
5-nampak baby bile ada masalah.
6-Bile lame xmuhasabah diri.
7-bile barang yang aku sayang hilang atau orang gune xmntak izin.
8-rindu kawan-kawan



Tiada ulasan:

Catat Ulasan