INDAHNYA ISLAM

Isnin, 4 April 2011




Salam..
mak dan abah yang di sayangi..Tanpa ketabahanmu, aku tidak jadi seperti aku sekarang..Seorang pendamba kasih dari kasih mak dan abah..Kegembiraanmu dan kesusahanmu aku rasai walau aku bukanlah anak yang paling terbaik antara anak-anakmu yang lain...Ketika hilang kekuatan, hilang semangat, selain Mu ya Allah, mak dan abah tempatku merintih..Walau lidah kelu mengungkap rindu, walau lidah kelu mengngungkap dahagakan kata-kata, tapi dirimu tahu ku inginkannya...
Benarla kata orang jangan sembunyikan apa-apa dari ibu bapamu, kerana dia tahu anak-anaknya...
Aku takutkan hari-hari yang berlalu...Usia mak dan abah makin meningkat...adik-beradikku masih bersekolah...Terutamanya aku yang sering memerlukan mereka...Ya Allah aku bersyukur dengan pemberianmu kepadaku dengan memberi mak dan abah yang hebat untukku...amin..

Tiada ulasan:

Catat Ulasan